Jom Sembang Lebat

Tuesday, August 16, 2011

Saki Baki..

Posted on 9:25 AM by Ghuroba'

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum semua.. Buat rakan2, ikhwah akhawat, pembaca setia, pembaca tak setia, dan para bloggers sekalian.Alhamdulillahi rabbil-'alamin, selawat dan salam setinggi-tinggi selawat kepda junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w yg tercinta.Segala puji bagi Allah, selaku rabbul 'alamin yg telah memanjangkan hayat ana sesaat demi sesaat utk ana teruskan perjuangan ana dalam menegakkan deen yang tercinta ini. Dah genap 2 tahun ana menulis blog yang serba daif ni. Walaupun begitu, inilah salah satu alat yg ana gunakan untuk menyebarkan dakwah di muka bumi ini.


Amma ba'd..

Separuh dari bulan tarbiyah telah berlalu. Macam mana dengan kita semua? Dah ada tanda-tanda nak mencapai darjat taqwa ke belom? Ke tiap-tiap tahun sama je?
Jom scan balik apa yang kita dah buat sepanjang tahun dan juga sepanjang 15 hari pd bulan Ramadhan.

Ataupun kita nak biarkan diri sendiri dlm kitaran bodoh? Every year its the same old thing. Masanya untuk berubah supaya Ramadhan kali ni lebih baik dpd yang lepas.
Watchaaa!!!
Wallahualam..

1 Response to "Saki Baki.."

Don't just say

Don't just: Earth Hour 2012 is happening on 31 March 2012, at 8.30 - 9.30pm. Let's all make a pledge to support this event!