Jom Sembang Lebat

Monday, October 5, 2009

Akhirnya..

Posted on 4:32 PM by Ghuroba'

Assalamualaikum..


Lepas raya aku memang sibuk teramat sangat sebab aku kena buat eksperimen utk testing projek yg aku jalankan ni. Alhamdulillah, segala testing yg aku buat dah selesai tanpa sebarang masalah.

Memang meletihkan bila buat engine testing, kebetulan pula aku tengah puasa. Alhamdulillah selesai 6 hari aku puasa. Dah buat segala pengiraan dan menaip kat depan komputer memanjang tanpa mempedulikan sape2 yg memanggil. Maaf ye sape2 yg tersinggung, encik luqman tgh sibuk. Tapi Dalam kesibukan, sempat lagi ke surau.
Sampai sakit2 gak bahu aku mengadap komputer lama sgt.
Tapi, alhamdulillah dah nak siap. Hari ni aku baru habis buat conclusion. Ok la, kat bawah tu antara gambar2 masa raya + masa aku tgh buat testing.










No Response to "Akhirnya.."

Don't just say

Don't just: Earth Hour 2012 is happening on 31 March 2012, at 8.30 - 9.30pm. Let's all make a pledge to support this event!