Jom Sembang Lebat

Wednesday, September 16, 2009

Posted on 5:33 PM by Ghuroba'

Assalamualaikum..
The moment aku kena tag, aku terpaksa jawab. Jawapan dlm survey ni bukan 100% reliable ye sebab aku jawab main2 je.


1) Nama Timangan

Luqman, man, man tayar, orang tua, tok man..

2) Anda seorang yang...


Pendiam bg org yg tak dikenali, panas baran

3) Insan Teristimewa

Our beloved prophet s.a.w

4) Lagu Kesukaan

Takde

5) Makanan Kesukaan

Nasi lauk ikan kerisi

6) Sikap yang membuatkan anda stress

Berlengah-lengah, kedegilan, keengganan utk bekerjasama dan kemalasan(aku mmg tak suka org yg macam ni)

7) Warna kegemaran

Hijau dan putih

8) Benda yang ada dalam beg

Udara

9) Bila kali terakhir menangis


Masa qiamullail

p/s: soalan survey macam ni bagi aku sesuatu yg membuang masa, tak berfaedah. sape2 pun bleh goreng jawapannye.

No Response to " "

Don't just say

Don't just: Earth Hour 2012 is happening on 31 March 2012, at 8.30 - 9.30pm. Let's all make a pledge to support this event!