Jom Sembang Lebat

Saturday, July 18, 2009

Ketandusan Idea...

Posted on 5:33 PM by Ghuroba'

Assalamualaikum...

Dah lama tak update blog ni, aku rase macam dah bersarang. Buat masa sekarang, proses peng-update-an blog aku ni terbantut buat seketika waktu.

Antara sebabnya, aku takde idea nak tulis ape kat dlm entry baru. Lagi satu, aku masih tgh cari bahan2 yg relevan untuk blog ni. Maklumla dah lama tak bukak internet, jadi tanpa bahan, blog ni tak berjalan.

Skarang aku masih tengah mencari. Hrap aku akan jumpa apa2 yg sesuai untuk aku publish dan kongsi bersama pembaca sekalian.

Wallahualam, sekian wassalam.

No Response to "Ketandusan Idea..."

Don't just say

Don't just: Earth Hour 2012 is happening on 31 March 2012, at 8.30 - 9.30pm. Let's all make a pledge to support this event!