Jom Sembang Lebat

Sunday, January 18, 2009

SAMA2 KITA BOIKOT PRODUK2 NI

Posted on 10:29 PM by Ghuroba'

Nak tau tak? bukan kitorang je yg boikot McD ni. Org putih pun boikot gak. Ade gak org putih yg tak suka McD.. Ini lah buktinye..




Jadi, kali ni aku bukan saje perlu berazam utk berhenti merokok, tp aku kena gak berazam "berhenti" McD. Bukan takat McD je, kalu bleh semua brg2 yg tersenarai tu aku nak boikot.







Semoga dengan usaha kita boikot barang2 ni, bukan takat dpt selamatkan Gaza, tapi dpt menghalau tentera2 zionis dari bumi suci palestin dan juga Masjid Al-Aqsa (termasuk kawasan sekelilingnya). Amin..

2 Response to "SAMA2 KITA BOIKOT PRODUK2 NI"

.
gravatar
Syammil Says....

klu lapaq berger,beli ja berger brother janggut kt TU ni..minum air suam lg bgs.sehat..cam abg abu hg tu..

.
gravatar
luqman Says....

palla..baru2 ni hukum boikot dah jatuh kpd wajib..bile hsmate aku dgr je mcm2 keluhan aku dgr dpd diorg.. aku harap lama kelamaan diorg akan sedar yg nyawa seorg muslim di palestin lebih berharga dpd kepuasan nafsu semata mata. Kita nak seribu daya, xnak seribu dalih. kalu kita asyk berdalih, asyk nak beri alasan, kite sama je mcm org yahudi..itu kan perangai diorg, dah d'ceritakan dlm surah al-Baqarah.

Don't just say

Don't just: Earth Hour 2012 is happening on 31 March 2012, at 8.30 - 9.30pm. Let's all make a pledge to support this event!